http://319atkinshall.blogspot.ie/

2012-08-14

csirke-ánizs-gyömbér-kókusz

újabb remekjó fűszer-konstelláció. citromfű és kaffírlime-levél nélkül. nahát. és jó! nahát!
történet nincs.

 ahogy fényképészeti ihlet se:

48 dkg csirkecomb-filé 
(de kb mindegy, miféle része a csirkének/disznajnak)
3 cm gyömbér lereszelve 
(én igazán nem tudom, hogy a fenébe lehet lemérni 3 cm gyömbért. átmérőre? hosszra? mér' nem egyszerűbb ek-ban megadni? vagy g.ban, hovatovább? nem értem.)
4 gerezd fokhagyma összezúzva
1 ek cukor
1 tk ánizs
2 dl kókusztej
só, bors
4 szál újhagyma
fél kaliforniai paprika
1 kis marék földimogyoró
a combokról leszedett háj kisült zsírjában a fokhagymát és a gyömbért megpirítottam, hozzáadtam az ánizst és a cukrot, amit karamellizálódásig kavartam. ezekre kerültek a felkockázott combok. átsütöttem jól, majd felöntöttem az egészet kókusztejjel és 10 percig főztem (közben sóbors). az elkészült húshoz a végén adatam a felkockázott paprikát,a felkarikázott hagymát és a mogyorót. rizzsel esz. (a comb továbbra se szerelmem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover