http://319atkinshall.blogspot.ie/

2012-02-21

mindig minden nem sikerülhet - még nekem se :D

lehetett volna ez egy tökéletes nap is. napsütés, Puch (kiegészítés sütés után: normális briós).
ha nem kell bemennem a tökéletlen munkahelyemre. de be kellett.
és egy diliházban töltött rendkívül érdekfeszítő nap után azért megérdemlek egy remekjó kálácskát. ami úgy lebegett előttem az Árpád hídon hazafele, mint az agarak előtt a műnyúl. a végén már 26tal téptem a túró felé. és tojást is vettem.

de nem lett remekjó kalácska-
szétfolyt izék lettek.
pedig hogy kitaláltam a levendulás, rózsaborsos túrótölteléket! (ez pl. már a nyújtódeszkán elvérzett ötlet volt - túl híg lett, aminek eredményeként nyersen voltam kénytelen lenyalogatni a belisztezett deszkáról, ami azért vont le némileg az élvezeti értékéből, ugye.)
tehát a helyes megoldás itt olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover