http://319atkinshall.blogspot.ie/

2012-09-10

tejespite, bezombultvasárnapdélután

in medias res.

 


4 tojás
3 cup tej (1 író volt)
2 cup liszt (fele-fele sima/teljes kiörlésű)
1 cup cukor
(figyeld a rendszert!)
1 citrom reszelt héja
2 kupak vaníliaesszencia
1 marék aszalt ez-az, de friss gyümölcs is mehet bele
vaj a forma kikenéséhez
cukor a vajas forma szórásához

a tojásokat a cukorral habosra kavartam, hozzáadtam a lisztet, újabb kavarás, hozzáöntöttem a tejet és úgy gondoltam, hogy jó lesz ezt is a robotgéppel belekeverni. 
eredmény: minden tiszta tejespite-szószos lett. 
tehát: a tejet már csak kanállal keverjük el a masszában. még belement a citromhéj, a vaníla és az aszalványok.
26 centis piteformában sült, 35 percig, 180 fokon, vízfürdőbe állítva (ami: beleborult félig a sütőbe, aztán tovább a padlóra, ráadásul kivételkor k.ra megégette a csuklómat is - felülről (!). szeretem, na.) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover