http://319atkinshall.blogspot.ie/

2012-07-05

kuszkuszsaláta

a dzsem pékség napi ajánlója inspirálta hipergyors vacsora.
mivel bicikli hiányában kissé be vagyok zárva ebbe a toronyba és a napi sajtón kívül nem történik semmi érdekes velem, nem is tudok semmi érdekeset írni.
hacsak azt nem, hogy a fényképezés elég nagy falakba ütközik, ui a gépen kívül semmi egyéb akszeszoár nem áll rendelkezésemre ebben a pillanatban. így azért nehéz kreátívnak lenni. 



kuszkusz (szemre ment)
3-4 szál újhagyma
1 marék borsó (vagy egyéb zöld zöldségkeverék)
1 nagy csokor menta, petrezselyem, kakukkfű
1 leveskocka
2-3 ek szőlőmagolaj
know-how:
a leveskockát (jíííhááá) feloldottam kevés olajban (kicsit melegítettem), és annyi forró vízzel egyetemben, ami ujjnyira ellepte, ráöntöttem a kuszkuszra. sűrűn átkevergettem. kettő perc.
beleaprítottam a fűszereket, hozzákevertem a megpárolt zöldséget és a felkarikázott újhagymát. kicsit utánsóztam és kész.
összidő 10 perc.
Écinek való vacsora.
ami nem hagyható ki semmiképp, az a hagyma és a menta. ezek határozzák meg az íz fő csapásirányát. minden más szabadon változtatható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover