http://319atkinshall.blogspot.ie/

2012-07-17

gombhoz kabátot

avagy édesburgonya (mánmegint) chips nagyon ráérőknek.
tegnap sikerült a teszkó nagyongazdaságos részlegén egy otthagyhatatlan ajánlatra lelni egy négyízű mártogatós szett formájában. ehhez készül ma egész délután a chips. a sütő kellemesen bemelegítette a 18 fokos lakást, a chipsek folymatos törődést igényeltek (cserébe rendkívül fotogének lettek) - észre se vettem, hogy máris steak-time van. :) de azt majd máskor mesélem el.


1/2 bazi nagy édesburgonya
2-3 ek olívaolaj
só, bors, fűszerek

know-how:
a krumpifelet félbevágtam és a szuperéles reszelőmön lereszeltem.


varia1:
a szeleteket sütőpapírra tettem és minden nélkül 140 fok, légkeveréssel megsütöttem. kb. 20 perc, de folyamatosan nézni kell, félidőben fordítani. nagyon gyorsan megég (bebarnul), amitől keserű lesz(tt).

varia2:
a szeleteket mindkét oldalunkon lekentem olajjal, sóztam, borsoztam. a sütés ugyanúgy zajlódik.

varia3:
a szeleteket csak az egyik oldalukon kentem meg olajjal, sóztam, provance-i fűszerkeveréket szórtam meg.

a 3. variáns lett a befutó. kicsit puhább maradt, mint az előzőek, de nekem így ízlett a legjobban.





forrás
Pin It button on image hover