http://319atkinshall.blogspot.ie/

2012-12-04

borravaló*

én már nem tudom, hogy leltem itt is* rá kántorbandira, de nagyon nem szomorodtam el miatta. Balázs lehet, hogy kicsit igen, miután tegnap megvetettem vele 2 üveggel is a külföldi sauvignon blanc-okból való okosodásom után. (mert otthon szűklátókörűen környezettudatosan csakis a világhírű magyart isszuk, azon belül Rezső bájét kiemelten - aki nem világhírű ugyan, de zseniálisan jó; aztán itt hipergyors felfedezést tettem az 1. estémen: ezek nem ismerik a magyar bort! -- nahát! van viszont egy csomó spanyol, ausztrál, új-zélandi meg francia. amikről én a világon semmit nem tudok. így lettek jobbára címkedizájn alapján kiválasztva az elmúlt hónapok borai - egyre kisebb számban, mert szarabbnál szarabbakat sikerült kiválasztanom. (...) aztán tegnap egy oyster bay megtörte a sort, meg minket is kissé a végére. így esett, hogy az ebéd, a citromos-cukkinis spagetti reggel lett összehajintva 16 perc alatt és azóta is élénken foglalkoztat az a probléma, hogy ha így is lehet, akkor mit pöcsölök más napokon órákat.


20 dkg cukkini reszelve
10 dkg bacon (rasher itt)
1/2 citrom héja és leve
bors
5 dkg sajt reszelve
12.5 dkg spagetti (negyed zacskó)

know-how:
a rashert felcsíkoztam vékonyra, kevés olajon megsütöttem, erre ment a reszelt cukkini, 1-2 percig kavargattam őket együtt.
ekkorra megfőtt a tészta, amit átszedtem a cukkinis serpenyőbe, ráreszeltem a citromhéjat, ment rá egy kis citromlé is, meg a bors. (a citrom nagyon fontos ízelem, nem elhagyandó!)
a sajt a legvégén a tetejére.
jó, mi? csak gyorsan elmúlik belőlem. (5 óra és dögéhes vagyok.)



4 megjegyzés:

  1. Éci,babám,egy apámnak való ételre már annyian várunk...:-)
    Aláírás:Apám és én!

    VálaszTörlés
  2. na, bazz, feszülhetek én itt a fotográfiákon... az van, Szilvia, hogy szerintem én nem tudok olyat :D (látom magam előtt, ahogy apukád és te a gép előtt ültök és ezen méláztok ;))

    VálaszTörlés
  3. nos, szerintem nagyon jó lett a fotó! (cuki ez a tálka) a cukkinis-citromos tésztát pedig szeretjük, főleg egy kis chilivel:P

    VálaszTörlés
  4. nos, köszönöm :) (tegnap beugrottam az arabhoz, találtam széptányért, mondott rá 10 eurót, ékes angolsággal mondtam neki, h lóf...szt, aztán Balázsnak, h te tuti tudnád, mi van az alatt a réteg alatt, amit én egy pléhtányérnak látok :D))

    VálaszTörlés

Pin It button on image hover