http://319atkinshall.blogspot.ie/

2012-02-08

nyerselem

teljesen nyers kompozíció áfonyára, kókusztejre és szezámmagra

   

know-how:
  • 100 g mandula
  • 80 g vörösáfonya 
  • 20 g mazsola
  • 30 g szezámmag
  • 1.5 dl kókusztej
az összes hozzávalót beletettem az anya-féle szuperaprítóba és addig kevertettem, amíg össze nem állt a massza.
a kész masszát belesimítottam egy sütőpapírral kibélelt jénaiba és dermedni hagytam egész éjszaka a hűtőben. (mert már olyan álmos voltam, h enni se bírtam, amúgy simán ehető rögtön.)
a hűtőből kivéve szépen szeletelhető, viszont nagyon gyorsan puhul.
cserébe tényleg nagyon fincsi. semmi köze a datolyás - szintén raw - próbálkozáshoz, aminek az íze azóta is kísért.
az eredeti recept szerint kellett volna bele kókuszreszelék is, de egyrészt nem szeretem, másrészt nem is volt itthon, harmadrészt máskor se teszek bele, mert a kókusztejnek sokkal szofisztikáltabb ízhatása van, nem olyan erőszakosan kókuszízű, mint a kókuszreszelék.

forrás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover